سیستم امنیتی هوشمند

(استان مازندران بابل)

امکانات سیستم امنیتی در خانه هوشمند

یکی از امکانات و مزایای سیستم امنیتی هوشمند نسبت به نوع ساده آن این است که فقط برای مواقع اضطراری نیست. یک سیستم هوشمند امنیتی، از خانه شما به صورت تمام وقت محافظت می‌کند. به علاوه می‌توان به امکانات زیر برای سیستم امنیتی هوشمند منزل اشاره کرد:

  • امکان تعریف کردن مناطق مختلف در خانه، و مدیریت هر یک به صورت جداگانه
  • ارتباط با سایر تجهیزات هوشمند، برای تعریف سناریوهای مختلف مسافرت، شب و … یا شبیه‌سازی حضور در خانه
  • امکان انتخاب عکس‌العمل سیستم امنیتی توسط شما روی تلفن همراه
  • قابلیت فعال یا غیر فعال کردن سیستم از راه دور
  • اطلاع‌رسانی هر خطر احتمالی به صاحب خانه از طریق اعلان هوشمند
  • تامین آسایش و آرامش افراد به خصوص کودکان و سالمندان

کاربرد هوشمندسازی در سیستم های امنیتی و حفاظتی

سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که چرا سیستم حفاظتی خانه را باید هوشمند کرد. به طور کلی این سه کاربرد باعث برتری سیستم‌های اتوماسیون امنیت نسبت به سیستم‌های سنتی هستند:

 

کنترل از راه دور با دوربین مدار بسته

از یک ناحیه به چند ناحیه

از نظر پوشش‌دهی، سیستم‌های امنیتی غیر هوشمند محدود هستند و در شرایطی خاص خطر را تشخیص می‌دهند. اما سیستم‌های امنیتی هوشمند به لطف اینترنت اشیا کل خانه را پوشش داده و قابلیت تشخیص هوشمندتر خطر را دارند.

کنترل امنیت خانه هوشمند با تلفن همراه

از در محل، به کنترل از راه دور

مانیتورینگ و مدیریت امنیت هوشمند از طریق اتصال اینترنت و از راه دور ممکن است و همچنین از راه دور می‌توان اقداماتی مانند باز و بسته کردن در، کنترل روشنایی و … را انجام داد.

ارتباط بیسیم خانه هوشمند تپلایف

از باسیم به بی‌سیم

هرچند همچنان هم برای بعضی خانه‌ها استفاده از سیم برای راه‌اندازی سیستم امنیتی توصیه می‌شود، اما در حالت کلی می‌توان گفت که ارتباط بی‌سیم ما را از دردسر نصب دشوار و سیم‌کشی رها کرده است.

ایمنی خانه هوشمند شما

امروزه صاحبان خانه‌ها بیشتر از هر زمانی به فکر استفاده از تکنولوژی برای زندگی کارآمد و هوشمندتر هستند. محصولات متنوعی هم در این زمینه ارائه می‌شود که باید گفت هنگام ساخت بعضی از آن‌ها به مسائل امنیتی توجهی نشده است.

از آن‌جا که دستگاه‌های اینترنت اشیا به اینترنت متصل هستند، می‌توانند مانند تهدیدی برای کل خانه عمل کنند. بنابراین لازم است گام‌های مختلفی برای اطمینان از امنیت دستگاه‌های مختلف برداشته شود. از طرفی وظیفه شرکت‌های هوشمندسازی این است که امنیت خانه شما را در اولویت امور قرار داده و برای مشتریان خود آموزش‌های لازم جهت امنیت خانه را فراهم کنند.

تپ لایف ارائه دهنده انواع سیستم های امنیتی هوشمند

با استفاده از خدمات ارائه شده توسط تپ لایف می‌توانید از یک خانه هوشمند لذت ببرید و در عین حال هیچ نگرانی بابت مسائل امنیتی نداشته باشید. چرا که تپ لایف با به کار گیری تجهیزات مناسب و پروتکل‌های امن، برای تامین حداکثر امنیت خانه شما تلاش می‌کنند

یک سیستم امنیتی هوشمند قابل قبول چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

ویژگی‌های ضروری یک سیستم امنیتی هوشمند عبارت‌اند از: ساده بودن رابط کاربری، امکان کنترل از راه دور، داشتن سنسورهای حساس و دقیق، امکان ضبط ویدیو با کیفیت و سرعت بالا، اتصال بیسیم و ارتباط با سایر اجزای خانه هوشمند، میدان دید وسیع و پوشش‌دهی تمام نقاط خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *